Brand New World

Español

Empecemos a correr, empecemos a correr
Elevemos nuestra bandera hasta lo más alto del cielo
Crucemos este inmenso océano y sigamos buscando
El milagro de este mundo que todavía no ha sido encontrado por nadie.

Tenemos que ir todos juntos con los sentimientos que hay en nuestros corazones
Cada paso que damos nos acercan a nuestros sueños
Cualquier noche de tempestad, si dejamos que nuestros corazones sean uno
Podremos atravesarla.

¡Siempre! empecemos a correr, empecemos a correr
Elevemos nuestra bandera hasta lo más alto del cielo
Demostraremos que podemos con cualquiera,
Incluso si tienes los ojos borrosos, persigámoslo, persigámoslo

La brújula apunta directamente a nuestro sueño,
Vayamos todo recto y no nos detengamos alrededor del mundo
¡Empecemos! empecemos a correr, empecemos a correr
Más que nadie hasta alcanzar nuestro destino.

Si no escapamos ahora, no podremos agarrar el mañana
Persigámoslo, persigámoslo, todo el presente está reflejado en sus ojos
Y su corazón está en blanco, me contara toda la historia
Un mundo nuevo ¡Empecemos!


Català

Segueix-me corrent, segueix-me corrent
cap a la bandera que ondeja amb el vent.

Creuem aquest mar radiant i, rere l’horitzó, anem a buscar
el miracle del món que tants ja havien buscat però mai ningú no ha trobat.
Tan sols cal deixar que el vaixell segueixi el seu rumb, i ell ens conduirà,
seguint les petjades que ens han deixat els somiadors.

Trobarem nits de tempesta, però si
tots unim els nostres cors podrem
continuar i tirar endavant
per sempre més.

Segueix-me corrent, segueix-me corrent
cap a la bandera que ondeja amb el vent.
Hi haurà llàgrimes que cauran,
però hem de lluitar i tirar endavant.

Empaita’l corrent, empaita’l corrent,
que el ritme ens el marqui el somni cantant.
Hem de viure moltes aventures
i així, junts, donarem la volta al món…
Ja ha començat!

Segueix-me corrent, segueix-me corrent:
hem de continuar més ràpid que mai.
Lluitarem per seguir somiant
i així podràs fer teu el futur.

Empaita’l corrent, empaita’l corrent.
Tot el que ara veus davant dels teus ulls
quedarà gravat al cor per sempre.
Aquest nou món viurà amb els teus records…
Ja ha començat!

Descarregar Cançó

Japonés

Hashiridase!! hashiridase!!
Sora takaku hata kazashi

Hatenai kono umi wokoete sagashi ni yukou yo
Dare mo imada mitsu kararenai
Sekai no kiseki wo
Takanaru fune omoi no mama
Sugi susumu dake sa
Yume oibito ga nokosu ashiato o

Donna arashi no yoru mo, kokoro hitotsu ni sureba
Koete yukeru yo
Istudatte

Hashiridase, hashiridase, sora takaku hata-kazashi
Dare ni mo misenai namida mo aru keredo
Oikakete, oikakete, yume o sasu konpasu wa
Massugu na hitomi sa, tachi-domarenai
Around the world start me up!

Umaku ikazu kabe no mae de ugokenaku natte
Nanimo dekizu kuchibiru kami utsumuku shisen ni
Michi ni saita hana ga tsuyoku nanairo mo egaite
Yuku-michi o irodotte kureru no darou?

Toki wa tomaru koto naku nagare-tsuzuketeru no sa
Mae ni susumou sono ashi de

Hashiridase, hashiridase, dare yori mo sono saki e
Nige-dasanakereba, ashita o tsukamerun da
Oikakete, oikakete, me ni utsuru subete ima
Masshiro na kokoro ni shirushite-yukou
Brand new world start me up!

Tatoe kurayami no naka michi o miushinattemo
Akiramenaide, te o nobase, hikari e to

Hashiridase, hashiridase, sora takaku hata-kazashi
Dare ni mo misenai namida mo aru keredo
Oikakete, oikakete, yume o sasu konpasu wa
Massugu na hitomi sa, tachi-domarenai (around the world)

Hashiridase, hashiridase, dare yori mo sono saki e
Nige-dasanakereba, ashita o tsukamerun da (brand new world)
Oikakete, oikakete, me ni utsuru subete ima
Masshiro na kokoro ni shirushite-yukou
Brand new world start me up!
Brand new world start me up!
Brand new world start me up!
Deja un comentario

Archivado bajo Canciones/Cançons, One Piece

Responder

